Doba hotelowa trwa od 12:00 do 11:00.

Każdy dzień rozpoczynamy karmieniem i sprzątaniem. Koty dostają dwa posiłki dziennie - śniadanie w godzinach 8-10:00 i kolację w godzinach 18:30 - 19:30 [w przypadku specjalnej weterynaryjnej diety, stosujemy się do zaleceń przekazanych przez Właściciela pupila i ściśle współpracujemy z lekarzem weterynarii]. Zmiana karmy to dla kota stres, dlatego preferujemy podawanie karmy dostarczonej przez Państwa. Na życzenie podajemy także suplementy kociej diety i leki. Nasi opiekunowie posiadają uprawnienia Asystenta lekarza weterynarii i opiekunów w hotelu dla zwierząt, a hotel ma dostęp do opieki weterynaryjnej gdy występuje taka potrzeba.

Kotom podajemy wyłącznie źródlaną wodę ze źródła Żywiec. Woda zmieniana jest raz dziennie, a wszelka zastawa używana w hotelu myta w wysokich temperaturach w zmywarce.

Przekazane przez Państwa jedzenie, przechowywane jest z oznaczeniem pokoju w warunkach wskazanych przez producenta karmy. Karmy suche przesypujemy do oznaczonych, hermetycznych puszek. Dysponujemy dużą lodówką, gdzie w czasie upałów trafia karma puszkowana.

Nasz personel szkoli się z zakresie kociej dietetyki i behawioryzmu i aktywnie korzysta z tej wiedzy w codziennej opiece nad Państwa kotkiem.

Na co dzień używamy żwirku drewnianego Cat's Best. W przypadku, gdy kotek przyzwyczajony jest do używania innego typu żwirku, prosimy o zabranie go ze sobą.

W ciągu dnia każdy zwierzak ma swój czas z opiekunem, gdzie w zależności od preferencji, jest głaskany, bawi się, czy jest czesany. Manicure pazurków jest standardem przy pobycie w Katerii.

W czasie przyjęcia kota do hotelu ustalamy z Państwem indywidualne potrzeby i zwyczaje Waszego pupila. Przez większość dnia kot widzi opiekunów. Z zasady prowadzimy rozmowy z kotami, przy okazji zerkając jak się mają. 

Na Państwa życzenie przy pobycie tygodniowym dwukrotnie przesyłamy wiadomość multimedialną w postaci filmu z kotkiem lub zdjęć i informacji o przebiegu wakacji, a pupili można podglądać na Instagram stories naszej Katerii.

Na zapytania o stan ogólny kotka odpowiadamy smsowo poza porami karmienia i sprzątania, w godzinach działania Katerii. Mamy także przygotowaną instalację pod system kamer w apartamentach, ale na tą usługę trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.